Firma Magellan
Nasza firma rozpoczęła swoją działalność szkoleniową w 2013 roku jako instytucja zajmująca się szkoleniami w różnych dziedzinach. Od początku swojej działalności dokładaliśmy wszelkich starań, aby prowadzić profesjonalne usługi szkoleniowe mające na celu podniesienie kwalifikacji uczestników oraz zwiększenie ich umiejętności w określonym obszarze. Dzięki temu rozwijaliśmy ofertę pod kątem merytorycznym i praktycznym. Szkolenia prowadzone przez naszą firmę są dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta i łączą w sobie teorię z praktyką. Odbywają się zarówno w formie warsztatów grupowych, jak i indywidualnych konsultacji.
Przykładowe tematy szkoleń mogą dotyczyć skutecznego zarządzania, negocjacji, podnoszenia umiejętności obsługi programów komputerowych w tym certyfikacji czy rozwijania umiejętności interpersonalnych, a także doradztwa zawodowego. Wszystkie osoby uczestnicząc w szkoleniach, mogą zdobyć nowe umiejętności i wiedzę, co może przyczynić się do ich rozwoju zawodowego. Z kolei organizacje mogą skorzystać z poprawy wyników finansowych, dzięki większej efektywności i satysfakcji pracowników po przeprowadzeniu zorganizowanych szkoleń. Szkolenia dają pracownikom możliwość nauki i doskonalenia umiejętności, co przekłada się na korzyści zarówno dla nich samych, jak i dla organizacji. Podwyższenie kompetencji jest ważnym narzędziem rozwoju osobistego i zawodowego. Szkolenia mogą być dostosowane zarówno do potrzeb pracowników jak i potrzeb firmy.
Współpracujemy z wykwalifikowaną kadrą trenerów i ekspertów z danego obszaru, którzy mają duże doświadczenie praktyczne.
Podczas realizacji różnego rodzaju zleceń odpowiednie podejście spowodowało, że nawiązaliśmy współpracę z wieloma partnerami, którzy byli zadowoleni z naszych usług co wyrazili w listach referencyjnych. Do każdego zadania podchodzimy profesjonalnie, ambitnie i rzeczowo. Dzięki trzymaniu się procedur jakościowych i wewnętrznych wytycznych każde zlecenie realizujemy z najwyższą starannością i dbałością o najmniejsze szczegóły.
W 2013 roku został dokonany wpis w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy w Olsztynie pod numerem 2.28/00084/2013.
Po niespełna 2 latach prowadzonej działalności w 2015 roku został poszerzony profil działalności o agencję zatrudnienia. Wpis został dokonany w rejestrze podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia dla województwa warmińsko-mazurskiego w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Olsztynie pod numerem 13/215.W naszej działalności stosujemy procedury jakościowe oraz walidację, które są stosowane w celu zapewnienia wysokiej jakości usług. Obejmują one różnorodne działania, takie jak wdrażanie systemów zarządzania jakością, ustalanie standardów jakości, monitorowanie i ocenianie procesów, szkolenie personelu, organizowanie audytów jakościowych i analizowanie danych w celu doskonalenia. Walidacja natomiast polega na potwierdzeniu, że określony proces spełnia określone wymagania. Nasza firma również poddaje się walidacji przez niezależny podmiot dzięki czemu jesteśmy również Certyfikowanym Centrum Egzaminacyjnym Polskiego Towarzystwa Informatycznego. Dodatkowo jesteśmy Instytucją Walidującą dla kwalifikacji Certyfikat Umiejętności Komputerowych, a także posiadamy Certyfikowane Laboratorium Mobilne ECDL.
W stosowanej przez nas praktyce procedur jakościowych i walidacyjnych bierzemy pod uwagę takie istotne czynniki jak:
- Ustalanie odpowiednich standardów jakości poprzez odpowiednie procedury i standardy jakości.
- Wdrażanie wewnętrznych systemów zarządzania jakością, aby zapewnić odpowiednie procedury i kontrole jakości pomagając monitorować procesy, identyfikować obszary wymagające doskonalenia i zapewnienia spójności i ciągłości działań.
- Monitorowanie i kontrola jakości pozwalająca na szybkie podjęcie działań naprawczych i doskonalących.
- Szkolenie personelu, które pozwala dbać o jakość wprowadzonych i ustalonych procedur jakościowych.
- Audyty wewnętrzne jakościowe mogące pomóc w ocenie stopnia przestrzegania ustalonych procedur jakościowych.
Analiza danych i doskonalenie w celu identyfikacji najsłabszych punktów i obszarów, które wymagają poprawy. Na podstawie tych informacji możemy wprowadzać ulepszenia, zmieniać procedury działania i podejmować działania naprawcze.
Stosowanie przez nas procedur jakościowych i walidacji jest kluczowe dla zapewnienia wysokiej jakości usług, zgodnie z określonymi standardami i wymaganiami. Pomaga również w budowaniu zaufania klientów i w osiąganiu konkurencyjnej przewagi na rynku.